Training-uri și Workshop-uri

Consultanță organizațională

Câți angajați, atâtea provocări

Despre orice companie am vorbi, schimbarea nu este numai inevitabilă, ci și de dorit.

Cum fac față angajații schimbărilor care apar sau care sunt preconizate?
Ce abilități au sau au nevoie să dezvolte pentru a se adapta cu ușurință?

Cum te asiguri că angajații își îmbunătățesc abilitățile și obțin altele noi, absolut necesare performanței?

Cum te asiguri că angajații știu ce este important pentru companie din ceea ce ei fac?

Întrebările acestea apar mai ales când compania se află în pragul unor schimbări și/sau integrează noi angajați.

Cum lucrez eu?

Cu un concept care îmi aparține: reframing by playing.

  • Pasul unu: identific împreună cu angajatorul și angajații situațiile concrete cu risc de a dezvolta stări tensionate, conflicte sau care au degenerat deja și creez, cu ajutorul caracteristicilor acestora, secvențe de joc în care căutarea de soluții devine relaxantă și mult mai eficientă.
  • Pasul doi: identific diferitele tipuri de competențe soft care necesită ”intervenție” conform nevoilor fiecărei echipe.
  • Pasul trei: folosesc principiul Reframing by playing pentru
    a da perspective diferite și uneori surprinzătoare oricărei situații.

Ce sunt competențele soft?

Competențele soft sunt uneori înnăscute, alteori dobândite prin autoeducare. Ele se referă în principal la modalitățile noastre de comunicare și interacțiune, la caracterul, inteligența emoțională, sociabilitatea, capacitatea noastră de adaptare. Sunt calitățile interpersonale pe care le posedăm. De exemplu, competențele bune de comunicare pot suplini de multe ori punctele vulnerabile ale abilităților tehnice la momentul unui interviu.

Competențele soft ne ajută să facem față mediului, să lucrăm eficient și, de asemenea, ajută la atingerea obiectivelor organizaționale. Ele adaugă valoare organizației și sunt o parte esențială a procesului de angajare. Competențele tehnice sunt, de cele mai multe ori, importante pentru succesul în carieră. Dar e absolut necesar să le îmbrăcăm în competențele de comunicare, în inteligența noastră emoțională, în etică, în înțelegere și compasiune, părțile esențiale care creează unicitate în identitatea unui individ.

O foarte succintă cercetare aplicată tuturor angajaților cu care am lucrat în ultimii 5 ani are următoarele rezultate:

E important pentru tine să ai un loc de muncă într-o companie care îți oferă programe de soft skills training?

Da – 87%

Ești dispus să aloci ore în afara programului de lucru pentru programe de soft skills training?

Da – 80%

Crezi că acum compania ta îți oferă suficiente ore de soft skills training?

Da – 10%

87, 80…..10. Faceți diferența și de rest luați-vă un trainer bun.

Analiză și cercetare

Câteva dintre efectele de durată ale soft skills training urilor pe care le-am înregistrat în companiile cu care colaborez (o analiză a ultimilor 5 ani)

Productivitate crescută

Dezvoltarea abilităților de comunicare a dus de cele mai multe ori la o mai atentă ascultare și în consecință la formularea de întrebări mai detaliate, ceea ce a fost de mare ajutor în finalizarea mai eficientă și mai rapidă a sarcinilor de lucru.

Rată crescută de retenție

Angajații care și-au dezvoltat abilități soft sunt mai puțin înclinați să-și părăsească locul de muncă, deoarece devin mai siguri că pot rezolva situațiile stresante cu care se confruntă.

Transformarea competiției în colaborare

La job ești înconjurat de oameni care acționează spre și urmăresc același scop. Ce dar! Aceștia sunt cei mai potriviți oameni cu care să colaborezi și de la care să înveți. Competiția se dă între companii, nu între oamenii aceleiași companii.

Îmbunătățirea imaginii pe piață

O organizație care acordă prioritate dezvoltării angajaților stabilește un punct de referință care atrage talentele de nivel superior. Potrivit diverselor sondaje, cei care caută un job consideră formarea și dezvoltarea angajaților drept un beneficiu major.

Cu un suport proactiv și predictiv și cu un plan unic care se schimbă și crește odată cu voi, nu rămâne decât să alegeți locurile în care să ne întâlnim pe traseul vostru către o cultură organizațională performamtă și inovatoare.

În peste 18 ani de experiență ca trainer și mai mult de 6000 de ore de training-uri și workshop-uri, am colaborat cu:

British School of Bucharest – trainings, workshops și consultanță dezvoltare resurse umane
Miko Dental – trainer
CareerAdvisor – consultant
Nissan Romania – trainer
FICE International – manager proiect
Blue Heron Foundation – coordonator program de burse și mentorat pentru studenți
Fundația Concordia România – consultant și trainer asociat
Fundația Concordia Republica Moldova – consultant și trainer asociat
Inteligent-Em Form – expert training
Ministerul Educației și Cercetării – expert training
Agenția Națională a Funcționarilor Publici – trainer
Salvați Copiii – manager proiect

Nu visa la ziua în care îți va fi bine. Simte-o.

Cu un suport proactiv și predictiv și cu un plan unic care se schimbă și crește odată cu voi, nu rămâne decât să alegeți locurile în care să ne întâlnim pe traseul vostru către o cultură organizațională performanță și inovatoare.

Sună la +40.736.622.462 și programează o întâlnire.

Documentează-te

Studii de caz

Organizațiile a căror principală caracteristică presupune lucrul direct cu clienții au, în general, mai mult succes dacă promovează programe de formare și dezvoltare ale abilităților de comunicare și relaționare în rândul angajaților. Sau ceea ce în mod curent numim soft skills. Inspirați-vă din studiile de caz pe care vi le prezint.